HTML

Lehet Más a Politika - Budaörs

Fontosabb tudnivalók

Gyere tovább!

Bookmark and Share

Lehet más a politika! - Politics can be different

Promote Your Page Too

Fotók

Friss topikok

Bemutatkozás_Dr. Görög Balázs

2010.03.02. 11:04 gorogbalazs

Kedves Mindenki!

Mindeddig részben adós voltam egy bemutatkozással, ám most hogy van egy elérhető webes zug az LMP szépen bővülő budaörsi tagozatának (leendő, még nem hivatalos:-)), szeretném pótolni elmaradásomat. További nagyon szép napot kívánok!

Bemutatkozás

Dr. Görög Balázs vagyok, 1979. július hó 23-án születtem Debrecenben, a Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi Centrum Általános Orvos Karán végeztem 2003-ban, jelenleg aneszteziológus és intenzív terápiás szakorvosjelöltként (Fővárosi Önkormányzat Uzsoki utcai Kórház, Központi Aneszteziológiai és Intenzív Terápiás Osztály), továbbá klinikai kutatási munkatársként dolgozom. Egyetem alatt az Országos Mentőszolgálatnál mentőápolóként, később mentőtisztként dolgoztam. Az Egyetem elvégzése után aneszteziológus rezidensként, majd szakorvosjelöltként dolgoztam Debrecenben és Szombathelyen, 2007 októberétől idén januárig klinikai kutatási munkatárs voltam a PPD Magyarország Kft-nél.
Pártpolitikai múlttal nem rendelkezem.
Jelenleg Törökbálinton lakunk feleségemmel és óvodás korú kisfiammal.
Az LMP-ről először 2008 végén hallottam egy indexes cikk révén, segítőként vettem részt az EP-választások KC-gyűjtésében, gyűjtőhelyként regisztráltunk. 2009. júniusa óta vagyok az LMP tagja. 2009. decemberében a frissen megalakult Érdi Területi Szervezetben vállaltam a Pest Megyei 9. sz. egyéni választókerület felelős tisztjét, majd januárban elvállaltam a jelöltséget is Schiffer András alapító tag, országos listavezető kérésére. Azóta folyamatosan igyekszem koordinálni a választókerületben a tavaszi parlamenti választásokon való induláshoz szükséges ajánlószelvények összegyűjtéséhez elengedhetetlen, idő- és energiaigényes logisztikai feladatokat is.
A közélet tisztaságára, a fenntartható fejlődésre, a jó és jobb megoldások keresésére irányuló jó értelemben vett politikai nyitottságra vonatkozó személyes gondolataimat a kezdetektől könnyen azonosíthattam az LMP pártpolitikai célkitűzéseivel. Az LMP elképzeléseihez igazodván szeretném erősíteni országos és helyi viszonylatban az állampolgári demokratikus részvételt civil- és szakmai szervezetekkel történő nyílt, őszinte diskurzusokkal az igényekről, tervekről, lehetőségekről. Reményeim szerint nem idealizmus a tiszta közélet képzete, helyi és országos szinten is fontosnak tartom a közpénzek felhasználásáról történő teljes körű elszámolást. Úgy vélem, hogy csökkenteni kell a munkát terhelő adó- és járulékterheket, melynek finanszírozására a környezetet terhelő tevékenységek nagyobb arányú megadóztatásával volna mód, az így befolyó összegek felhasználásába pedig az Önkormányzatokat is bevonnánk, akár pályázati támogatások formájában is, hogy környezetvédelmi szempontból is korszerű beruházások valósuljanak meg (például lakossági szinten a fűtésrendszerek korszerűsítése). Úgy gondolom, hogy egyéni, helyi és országos szinten is felelősséggel tartozunk környezetünk megóvásáért. Azt gondolom, hogy Magyarország jövője szempontjából kulcsfontosságú az oktatás minőségének javítása, a minőségi oktatás elérhetőségének szélesebbé tétele, korszerűsítése (az egyén életen át történő tanulásához elengedhetetlen készségek elsajátításának lehetővé tétele), a pedagógus szakma anyagi és erkölcsi értelemben vett megbecsültségének erősítése, bölcsődei, óvodai férőhelyek bővítése. Orvosként pedig szeretnék részt venni egy olyan egészségügyi modell kidolgozásában, mely széleskörű szakmai- és társadalmi konszenzussal bír, ugyanakkor azonban hosszú távon biztosítja a fenntarthatóságot, fejlődési potenciált, továbbá a jó minőségű egészségügyi szolgáltatások elérhetőségét. Szintén kiemelt fontosságúnak tartom hatékony egészség-megtartó programok működtetését, szeretném a tömegsportot, gyerekek sportolását, aktív szabadidős tevékenységeket szélesebb körben elérhetővé tenni (uszoda, sportpályák például, aktív szabadidő programok támogatása).
Szabadidőmet a családommal töltöm, szeretek úszni, olvasni, zenélni, és szeretem a munkáimat is.
 
Görög Balázs
Törökbálint 2010. február 16.

 

Szólj hozzá!

Címkék: a más lehet politika bemutatkozás görög balázs budaörs

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpbudaors.blog.hu/api/trackback/id/tr61802294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása