HTML

Lehet Más a Politika - Budaörs

Fontosabb tudnivalók

Gyere tovább!

Bookmark and Share

Lehet más a politika! - Politics can be different

Promote Your Page Too

Fotók

Friss topikok

Lehet Más a Politika Budaörsön is - Tóth Zoltán, a 7. sz. választókörzet egyéni jelöltjének bemutatkozója

2010.08.18. 17:48 gorogbalazs

Tóth Zoltán vagyok, 49 éves. Színművész.
Debrecenben születtem és ott éltem közel 35 évig. A Csokonai Színház vezető színészeként 1996-tól hívott tagjai közé a nemzetközi hírű Budapesti Katona József Színház. Ekkor költöztem családommal együtt Budapestre.
Másfél éve döntöttem úgy, hogy Budaörsön kívánok élni. Tetszett a város emberléptékű mérete, szellemisége.
Természetesen a város kultúrális életét szeretném szolgálni.
Kisfiam, Ádám itt jár iskolába, így hát az oktatás ügye személyes napi élményem.
Fontosnak tartanám Budaörs méltó, színvonalas előadóművészeti életének kialakítását, a politika kiszorítását az intézményekből, a művelődési objektumokból.
Méltóbb színházat Budaörsnek!
Országos hírű Gyermekszínházat Budaörs székhellyel!
Élénkebb zenei, előadóművészeti életet!
Gyermekeink jövője hiszem, hogy így lesz boldogabb.
Én ezt szeretném.  Tóth Zoltán

Budaörs, 2010. 08. 18.

1 komment

Címkék: a más lehet politika budaörs önkormányzat választás

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpbudaors.blog.hu/api/trackback/id/tr482231074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása