HTML

Lehet Más a Politika - Budaörs

Fontosabb tudnivalók

Gyere tovább!

Bookmark and Share

Lehet más a politika! - Politics can be different

Promote Your Page Too

Fotók

Friss topikok

Lehet Más a Politika Budaörsön is! - Varga Dénes Gergely, a 4. sz. egyéni választókerület jelöltjének bemutatkozása

2010.09.17. 15:51 gorogbalazs

 

Varga Dénes Gergely – LMP
Tel.:     06303831466
blog:   http://lmpbudaors.blog.hu/
 
 
1984-ben születtem. Budaörsi lakos vagyok, itt jártam általános iskolába. Ide köt a családom, a barátok. Szeretek itt élni. Az Eötvös Lóránd Tudományegyetem geográfus szakán vagyok végzős hallgató, település- és területfejlesztő szakirányon. Tanulmányaim során kiemelten foglalkoztam városfejlesztéssel és üzemeltetéssel. Hiszem, hogy az elméleti tudásom, kiegészülve a tágabb értelemben vett otthonom iránti tenni akarással kielégítő ajánlólevélnek bizonyul. Hiszem, hogy ismerem annyira a várost, hogy a helyi ügyekkel felelősségteljesen foglalkozhassak. Az LMP értékrendje közel áll hozzám, a választópolgároktól nem elzárkózva, hanem velük együtt szeretnék munkálkodni. Célom, hogy Budaörs hosszútávon is megőrizze zöld és élhető jellegét, de emellett lerázza magáról az agglomerációs lét negatívumait.  
 

Budaörs, 2010. szeptember. 17.

Szólj hozzá!

Címkék: lmp budaörs választás

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpbudaors.blog.hu/api/trackback/id/tr752303428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása