HTML

Lehet Más a Politika - Budaörs

Fontosabb tudnivalók

Gyere tovább!

Bookmark and Share

Lehet más a politika! - Politics can be different

Promote Your Page Too

Fotók

Friss topikok

Lehet Más a Politika Budaörsön is - Bálint Zoltán, a 3. sz. választókerület egyéni jelöltjének bemutatkozója

2010.08.23. 15:09 gorogbalazs

 

Nevem Bálint Zoltán. 1978-ban születtem Sopronban és ott is nőttem fel. Másfél éve élek Budaörsön, a Frankhegyen, régebben pedig egy rövid ideig barátaimmal közös albérletben laktam Budaörsön, a Szivárvány utcában. Akkor ismertem és szerettem meg ezt a várost, amely hangulatában szülővárosomra emlékeztet. Az élet akkoriban másfelé vitt engem, de egyik barátom szerencsésen gyökeret vert itt, a Frankhegyen. Mindig, amikor ellátogattunk hozzá, felmerült a páromban és bennem a vágy, hogy bárcsak egyszer itt élhetnénk mi is. Barátomnak köszönhetően végül teljesült ez a kívánságunk. Nem lakunk itt régóta, de ha az élet is úgy akarja, maradnánk. Meglepődve és örömmel tapasztaltam, hogy milyen barátságosak és segítőkészek itt egymás iránt az emberek, így arra törekszem, hogy tovább erősítsem ezt a jó szellemet, amely e hely jellemzője.
 

Jelenleg szociális munkásként dolgozom egy hajléktalanszállón, pontosabban egy éjjeli menedékhelyen, így testközelből ismerhetem meg az emberek problémáit, élettörténeteit, szükségleteit. Ezt azért tartom fontosnak, hogy tanuljak (arról, ahogy a dolgok valójában vannak) és képességeimhez mérten segíthessek az embereknek. Képviselőjelöltségemet is ennek szellemében vállaltam el, amikor felkértek rá. Alapvetően távol tartottam magam eddig a politikától, bár az ország életét befolyásoló eseményekben való tájékozottságot régóta fontosnak tartom. A politika iránti sokévnyi bizalmatlanságom után felkeltették a figyelmemet a Lehet Más a Politika törekvései, illetve az a tény, hogy jelöltjei, tagjai hétköznapi emberek, akik kapcsolatban vannak a magyar mindennapok kihívásaival, örömeivel, bánataival. Úgy gondolom, ez alapvetően szükségeltetik ahhoz, hogy olyan politikai vezetés alakulhasson ki, amely a hétköznapi emberek nehézségeire ad hiteles megoldást.

Budaörs, 2010. 08. 23.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpbudaors.blog.hu/api/trackback/id/tr112241384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása