HTML

Lehet Más a Politika - Budaörs

Fontosabb tudnivalók

Gyere tovább!

Bookmark and Share

Lehet más a politika! - Politics can be different

Promote Your Page Too

Fotók

Friss topikok

Lehet Más a Politika Budaörsön is - dr. Görög Balázs, a 10. sz. választókörzet egyéni jelöltjének bemutatkozója

2010.08.18. 10:50 gorogbalazs

 

Dr. Görög Balázs vagyok, 1979-ben születtem Debrecenben. Jelenleg Törökbálinton élek feleségemmel és 5 éves kisfiammal. 2003-ban végeztem a Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi Centrum Általános Orvos Karán. Jelenleg aneszteziológus és intenzív terápiás szakorvosjelöltként dolgozom a Fővárosi Önkormányzat Uzsoki utcai Kórházában továbbá Klinikai Kutatási Munkatársként a Bitrial Kft.-nél Budaörsön.
Az LMP-ről először 2008 végén hallottam egy indexes cikk révén, segítőként vettem részt az EP-választások KC-gyűjtésében, gyűjtőhelyként regisztráltunk. 2009. júniusa óta vagyok az LMP tagja. 2009. decemberében a frissen megalakult Érdi Területi Szervezetben vállaltam a Pest Megyei 9. sz. egyéni választókerület felelős tisztjét, majd januárban elvállaltam az országgyűlési képviselőjelöltséget is Schiffer András kérésére.
Köszönettel tartozom a választókerület lakóinak azért a bizalomért, amit az LMP iránt tanúsítottak a tavaszi országgyűlési választások során. Ezt a bizalmat a budaörsi 10. sz. választókörzetben (Kamaraerdő) való indulással, a 10 budaörsi jelölt és jelöltlista támogatásával igyekszem meghálálni és szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy az LMP alapértékei – tisztességes önkormányzati gazdálkodásra való törekvés, állampolgári részvételi demokrácia erősítése, civil szféra erőteljes bevonása, fenntarthatóság, környezettudatosság, - az eddig elvégzett és végzendő munkám segítségével is helyet kapjanak a budaörsi képviselőtestületben.
 
Budaörs, 2010. 08. 18.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpbudaors.blog.hu/api/trackback/id/tr872230164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása